Vem fan är jag? Vad tycker jag om? Vad har jag för stil? Åsikter? Smak?

Jag vet inte! 
Jag behöver nya skor. Men eftersom jag inte riktigt vet vem jag är eller hur jag är så visste jag inte vad för skor jag skulle köpa. 
Det regnade idag. Så jag köpte gummistövlar.

Så, varför inte nu passa på att skapa någon av mig själv som jag VILL vara?

Så klart!

Från och med nu så gillar jag att springa. Jag har en passion för löpning och tränar inför maratonlopp.
Jag tycker om skog och mark och tar mig gärna fram där på cykel.

Jag är en engagerad, aktiv och tålmodig mor. Och en god hustru. Vi delar många intressen i familjen.

Jag är sparsam men inte snål. Jag håller ordning och reda utan att vara pedant. Jag är spontan, men inte galet, farligt impulsiv.

Jag tar för mig i livet. Låter mig inte utnyttjas. Jag säger vad jag tycker men är försiktig med HUR jag säger det. Jag är bra på att lyssna och tänker efter innan jag talar. 

Sån är jag!

Men jag vet fortfarande inte vilka skor jag ska ha...





cykling, fru, förvirring, hälsa, identitet, löpning, mamma, skor,

1 kommentarer

Agneta utanför Piteå

07 Jun 2015 22:59

Vad bra Du skriver/uttrycker Dig. Önskar jag kunde....skriva men det är nog bara att träna. Förresten skriva det kan jag men uttrycka/få till det som jag vill är svårt.

Kommentera

Publiceras ej