Sådärja! Då har man varit och blottat sin röv på barnens skolavslutning. Blek röv och blåa string.

Ett morgonkaos med en röra av stress, frustration och apati. Hitta kläder som inte är svarta och gärna somriga. Omöjligt i min garderob. Letade i dotterns, sonens och makens garderob. Nada. 

Det blev svart och grått. Ovanpå ett par leggings i ca 20 den (nylon tätheten), alltså genomskinligt. En klänning byttes till kort top o kort kofta. Och där bröts tankeförmågan.
Därav den bara baken! Huuuuga! 

Tur att jag inte märkte nåt förrän långt senare. De underliga blickarna tolkade jag bara som avundsjuka. Avundsjuka för att jag vågade klä mig i grått och svart på en skolavslutning och ändå vara så jävla snygg, i oborstat hår dessutom.

Till skolstarten ska jag söka uppmärksamheten på något annat sätt. Klia mig i skrevet kanske?!

bak, bar, blottad, skolavslutning, sommarlov,

2 kommentarer

Anonym

11 Jun 2015 06:24

Hahaha, den humorn gillar jag 🙋
Jag var fetare men en kombination som ingen annan har, strandklänning och jeans 😀
//Ina

Anonym

12 Jun 2015 21:39

Hahahaha! Jag skrattade nästan så jag grät! Kan inte varit annat än succé 😂😁😘 //Mary

Kommentera

Publiceras ej