Äter, äter, äter och äter... Tänker inte redogöra vad. Men bra är det inte!

Bra dag, men stress tog över. Den där skynda typen av stress. Tider att passa och att hålla tiden för att hinna i tid till nästa tid. När sista tiden avklarats kom ångesten, smygande från ingenstans. Inte från stressen, men eventuellt från allt jag gått igenom under dagen utan möjlighet att reflektera eller tänka igenom nånting. Ett dåligt samvete över allt det där som ett av mötena påminde mig om allt jag inte klarat av. 
"Du måste...", "det är DITT ansvar att se till..."

Kanske det var DÄR ångesten kom? Den fick mig iallafall att gå loss i både chipsskål och fruktskål, matlådor och en resa till McDonalds. FAN!






adhd, mat, planering, stress, äta, ätstörning, ångest,

1 kommentarer

maasen179

30 Apr 2015 00:06

Ville skriva nåt snällt Under "Alla är lika, alla är olika" där du skrivit så fint om våra bloggar! Men... Kommer inte in i kommentarerna där. Kan inte ens läsa den som ligger där.. :/ Men hur som helst: Tack för de fina orden! :) Och du hajjar ju att din blogg är en av mina favoriter också. Av samma skäl som du skrev om! Såklart! :)

Kommentera

Publiceras ej