kaffe, klokt, liknelser, livet, prioriteringar, vän,

2 kommentarer

Nina Frogner

24 Jan 2016 13:04

Vilken text! Helt otroligt. Man prioriterat fel emellanåt o det här var verkligen en aha- känsla.
Det är så lätt att "fel" saker tar överhand.

Sandra Lodin

29 Oct 2019 00:58

Vilken bra skriven text! Helt otroligt vad jag känner igen mig!
Livet handlar om att ge av sig själv
till sin partner och sina vänner det är det som livet handlar om att vara där för varandra!

Att inte låta de oviktiga sakerna ta överhanden
för det är så lätt att det blir så att jag blir uppslukad av röra och stökighet hemma när jag inte hittat lösning på det eftersom det är som omöjligt för mig det är som ens egna kaos blir ett hinder från att leva så lätt! Det handlar om att tillsammans komma fram till lösningar för att vara till hjälp till sig själv och sin partner och andra som behöver det och lära av varandra man vet inte vad ett möte med en främling kan ge som du stöter på våga att tro på sin kapacitet..

Tack för en tänkvärd text om vad livet handlar om att visa kärlek till varandra ! Kärleken är störst och viktigast för mig och jag räcker till genom att vara kärleksfull.

Tack för mig!

Kommentera

Publiceras ej