10 minuter innan midnatt fick jag enormt sug efter ostskruvar, de nya från OLW. Varför har ingen sett till att det finns hemma? En ilska hade skruvats upp under kvällen, skruvats (... det var väl därifrån själva suget på ostskruvar kom). Men varifrån den där ilskan kom vet jag inte och det sket jag i. Jag skulle ha skruvar. Åkte till en nattöppen mack - där dom givetvis inte hade några ostskruvar. Rabblade en harang med fula ord och köpte 2 påsar från OLW och en Coca-cola - i affekt. Jag handlade i affekt. Slösade pengar i ilska. "Nu jävlar...."
 
Åkte hem och tryckte i mig båda påsarna. Kollade på "Ack Värmland" på play, alla avsnitt. Ilskan skruvades upp ytterligare. Vad fan!? Alla säger att den serien var så jävla bra, och rolig! Jag skrattade inte en gång, jag drog inte ens på smilbanden. Ersättningen för ostskruvarna var inte ens gott, men jag tryckte i mig så gommen sved och kräkreflexen stimulerades. Förutom jag så fanns 5 personer till. De fick inte ens smaka. Jag nekade inte, nog kunde jag ha bjudit om någon ville ha. Men ingen hann fråga.
 
Vaknade i morse med gammalt snacks  under läpparna och ett lager runt hela tungan. Fy fan! En salt svullnad i hela kroppen. Påsar under ögonen som kunde fyllas med diverse från OLW, eller nyttjas som spypåsar. En vanlig morgon med en jävla brådska. Alltid tider att passa. Inga kläder i garderoben. Plockade några skitiga ur tvätthögen. Inga strumpor. Rensade torktumlaren på både ren tvätt och maskindelar som kastades runt i tvättstugan.
 
Dagen verkar fortsätta i samma anda. Gräv ner mig eller spärra in mig. Please!
 
 
BED, adhd, affekt, beteende, binge eating disorder, eatingdisorder, explosiv, ilska, sug, ätstörning, återfall, överäta,

2 kommentarer

ohappa.blogg.se

01 Apr 2015 19:37

Haha men åh! Det här är jag, kände allt du beskrev ända in i själen!

ohappa.blogg.se

01 Apr 2015 19:37

Haha men åh! Det här är jag, kände allt du beskrev ända in i själen!

Kommentera

Publiceras ej