Det är så himla jobbigt att äta just nu. Det mesta är jobbigt, mycket är riktigt jobbigt. Men äta är pain just nu. Det krockar lite med störningen som jag har. Vad det nu var den hette. Jag känner ju att jag egentligen måste äta, inte för att jag är hungrig, men typ, istället för att skära mig, eller spy.
Men eftersom jag inte skär mig och inte heller framkallar kräkningar så tar jag en snus.
Blir lite yr och lagomt illamående. Mitt allmänna välbefinnande ökar. Snusets inverkan på kroppen gör att jag inte känner att det är jobbigt att äta längre. Det är helt okej att äta, det är gott också, men jag vill inte så gärna. Dels för att jag har en snus inne och dels för att jag blir såpass illamående så jag inte kan äta. Det känns bra!

Du lider troligtvis av PMDD. Vi rekommenderar dig att du för en daglig dagbok över hur du känner dig under minst två månader. I denna dagbok skriver du ner datumen för din mens, också noterar dina fysiska, emotionella och beteende ändringar/symptom genom hela cyklen.

Kommentera

Publiceras ej