Kroppen skriker ÅÅÅNGEST!
Varför?
- Jag vet inte!

Kanske för att jag sitter här i löpartights, sportBH och funktionströja. Här har jag suttit ett tag. Arslet är iskallt och det har bildats en skorpa mellan det och stolen. Jag sitter fast.
Kanske för att jag inte gör något inför min stundande magisterexamen som bordes. Och varför jag itne gör det är för att jag itne kan. Jag kan inte! Kan inte heller alltid stava till INTE.

Kanske för att lön och bidrag har kommit och de små extra slantarna jag får in efter nattjobb går till TRASIGA TÄNDER, havererat torkskåp, havererad bil, ungens fotbollsskor och cykelhjälm och GRANNENS JÄVLA BIL! Och om det mot förmodan blir nåt kvar så kommer det iallafall inte att räcka till nåt roligt!

Kanske för att min älskade vän har åkt hem? När hon kommer brukar hon stanna lääänge och hon är så rolig att ha tråkigt med, älskade L. Kom tillbaka!

Kanske för att en "brudklänning" är undanhängd i en butik i mitt namn, med mitt telefonnummer på, som jag inte vet om jag vill ha. Det enda jag vet är att jag itne inte har råd.

Avslutar inlägget med ett citat från M; stjärt!

 

4 kommentarer

Anonym

23 Apr 2010 15:31

För att skorpan ska luckras upp och du ska lossna från stolen:

PORRSURF!

Mary

23 Apr 2010 18:09

känner igen känslan, men att ha grannens jävla bil med i ekvationen lät mindre skoj!

emma

23 Apr 2010 18:33

haha visst såg den ut att vilja gå i pension? xd

tacktack:) puss

malin

24 Apr 2010 12:36

hahaha jaa Stjärt skulle jag också ha sagt i det här läget;)

Det är inte lätt att vara student, varför kan inte såna som vi få vinna en miljon eller nåt?!



ja brodern är personlig tränare och gillar att ta hand om sin kropp, lite för mkt tycker jag dock :P



ha en trevlig helg!

Kommentera

Publiceras ej